Vår nya blogg!!

Tjena, nu har vår blogg kommit till stan! Tjohoo! Vad roligt detta ska bli, vi kommer bland annat att skriva om, jaa allt, som du hör på namnet. Vi som har denna blogg heter Cassandra & Rebecca ! Vi hoppas att ni ska "trivas" på denaa bloggen , med oss !:D Vi ÄLSKAR djur, det här är bland annat en blogg för alla som älskar djur, och mode! + humor!!:D Aaa men vi har en väldigt speciell humor, vi vet ju inte om ni har likadan. Bara så ni vet kan ni skicka in bilder på era djur mm. som vi visar här i bloggen, skicka bilderna till jaa, oss:D skriv en kommentar om ni vill veta vart ni ska skicka bilderna;)   P.S helst RoliGa bilder D.S!!

Tack för att ni besöker denna bloggen som är ny startad!!


MVH/ Cassandra & Rebecca

P.S Vi har denna nya bloggen nu pga. att vi inte kommer in på vår gamla:( Vi är väldigt ledsna för det men vi hoppas det ska gå lika bra på denna blogg.
Vi kommer börja med en sak som vi kallar "veckans sötnosar" där vi kommer ha 4 bilder varje veck på dom djuren vi tycker är söötast den veckan!!
Vi kommer även börja med något som vi kallar "veckans mode" där vi visar det hetaste modet för veckan!
Vi kommer också börja med något vi kallar "Vi... Hissar eller Dissar!" där vi skriver vad vi hissar och dissar, nu första veckan med Hissa och Dissa kommer vi bara skriva 2 saker! För det tar ju lite tid att komma igång;)
Men om ni stöttar oss så ska det nog gå bra!! Tack!

Kommentarer
Postat av: anonym

jag gillar er blogg ni är sååååååå ärligaaaaaaaaaa

2011-02-13 @ 07:59:07
Postat av: wertyuiopåasdfghjklzxcvbnm

hej Rebecca och Cassandra, era blogg är bra men den verkar mer vara som en tidning,gör en tidning eller om ni vill ha en riktig blogg ägna er åt ett tema. sorry om ni tycker jag var taskig men allvarligt skaffa en blogg

2011-02-14 @ 22:09:13
URL: http://hgfytnbv
Postat av: Anonym

Hej! jag vill inte verka negativ eller något, men denna bloggen, är inte så rolig att läsa, jag tycker ni skulle satsa på en ljusare tema till at börja med, eller en snygg design! Men i övrigt tycker jag om bloggen, bara ett önske mål. Kan ni inte skriva lite om vad ni gjort eller om ni varit iväg någonstans, för det är lite tråkigt med saker som kommer likadana varje vecka bara att det är en liten förändring, Jag vill läsa mer om det ni gör om dagarna! Men i övrigt gillar jag bloggen! Tyvärr har jag ingen egen blogg än men jag tror jag ska ordna en, men i så fall hör jag av mig så ni kan cheka in den när ni har tid och om ni vill! Tack // en som inte vill säga sitt namn, för hon varit lite negativ

2011-02-15 @ 15:48:43
URL: http://eeh jag har ingen blogg :(
Postat av: en som vill ha svar snart!!!

hej efter som ni älskar djur kanske ni vet någonting om hundar. jag har några frågor villken ålder kan man gå med en hund i koppel, vad för tand kräm ska jag använda och hur länge får man lämna en valp hemma???

2011-02-16 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0